Порядок повернення товару

Порядок повернення товару


Компанія DFI передбачає повернення товару протягом 14 днів з дня відвантаження зі складу компанії.

1. За необхідності повернення Вам потрібно звернутися до менеджера компанії DFI або надіслати запит на електронну пошту [email protected] із зазначенням найменування товару, номеру гарантійного талону, дати покупки, серійного номера та причини повернення.

2. Повернення товару можливе за дотримання таких умов:

  • з моменту відвантаження товару з нашого складу не пройшло 14 днів (14 днів рахується з моменту відправлення замовлення зі складу до моменту повернення товару в СЦ DFI, тобто фізичного попадання в сервісний центр компанії DFI);
  • товар НЕ був у використанні та має товарний вигляд;
  • комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження (наявність захисних плівок, оригінальних упаковок, наклейок і т.д.);
  • матриці обов'язково повинні бути із захисною плівкою та з відсутністю слідів установки;
  • акумулятори приймаються тільки в оригінальній упаковці;
  • повернення мікросхем при відкритій упаковці НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ.

3. Товар, привезений "на замовлення", а також товар, у якого відсутня гарантія, поверненню не підлягає. У разі передпродажного браку товару, привезеного на замовлення, клієнту замовляється заміна. Повернення коштів відсутнє в даній ситуації.

4. Товари з Уцінкою не підлягають поверненню. Причину Уцінки можна дізнатися у менеджера перед відправленням замовлення. 

5. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: на товарні групи «Акумулятори для ДБЖ», «Пам'ять», «SSD і HDD накопичувачі», «Кабелі та перехідники», «Кабелі живлення DC», «Процесори для ноутбуків», «Роз'єми живлення», « Роз'єми USB», «Витратні матеріали», «Мережеві кабелі живлення», «Термопрокладки», «Трафарети» умови повернення протягом 14 днів не поширюються. Повернення товарів з цих груп не проводиться!

6. Відправлення товару, що повертається, здійснюється ТІЛЬКИ через логістичну компанію "Нова Пошта".

7. Доставка товару в компанію DFI завжди здійснюється за рахунок клієнта.

8. Відправлення необхідно оформлювати ЛИШЕ на ті дані, які надсилає менеджер магазину в повідомленні.

9. Одержувач посилки завжди має бути зазначений ФОП, а не фізична особа, в іншому випадку представник компанії DFI не зможе отримати посилку.

10. Після отримання посилки товар тестується у сервісному центрі, оскільки товар був поза складом.

11. Тестування в сервісному центрі проходить у порядку черги і може зайняти 3-7 робочих днів.

12. Після висновку сервісного центру про працездатність, про відповідність серійного номера товару, що повертається, можливе повернення коштів або обмін товару на будь-який інший.

13. Повернення коштів відбувається шляхом заповнення проформи про повернення коштів згідно Закону України. Форму заяви надсилає менеджер магазину після того, як вже є висновок від сервісного центру.

14. Клієнтам, які співпрацюють з компанією DFI за партнерською системою, компенсація коштів здійснюється шляхом зарахування коштів на особистий баланс.



Написати відгук

Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Популярні статті
Як збільшити термін зберігання посилки через кабінет "Нової пошти"
Як збільшити термін зберігання посилки через кабінет "Нової пошти".1.Вставляємо  ТТН на  сайті  Новой  пошти і  натискаємо  кнопку  Пошук.2.Натискаємо  на&nb..
4992
Дропшипінг від компаніі DFI
   Дропшипінг - це схема продажів, за якої Ви розміщуєте наш товар на торгових майданчиках або на своєму сайті. При надходженні замовлення Ви обробляєте його та оформляєте відправку на ..
2978
Засвіти екрану та їх причини
Засвіт  виникає на екрані під час перегляду темного зображення в умовах низького освітлення та проявляється у вигляді ділянок світла на краях чи кутах дисплея. Найкраще дані засвіти видно на те..
1847
Як підібрати матрицю до ноутбука?
Як підібрати аналог або сумісну матрицю для ноутбука?У даній статті ми опишемо процес пошуку сумісної матриці для точного підбору аналога. Якщо після прочитування цієї статті у вас залишуться сумніві ..
1718