Повернення товару
Компанія DFI передбачає повернення товару протягом 14 днів з дня відвантаження зі складу компанії.
1. За необхідності повернення Вам потрібно звернутися до менеджера компанії DFI або надіслати запит на електронну пошту [email protected] із зазначенням найменування товару, номеру гарантійного талону, дати покупки, серійного номера та причини повернення.
2. Повернення товару можливе за дотримання таких умов:
- з моменту відвантаження товару з нашого складу не пройшло 14 днів (14 днів рахується з моменту відправлення замовлення зі складу до моменту повернення товару в СЦ DFI, тобто фізичного попадання в сервісний центр компанії DFI);
- товар НЕ був у використанні та має товарний вигляд;
- комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження (наявність захисних плівок, оригінальних упаковок, наклейок і т.д.);
- матриці обов'язково повинні бути із захисною плівкою та з відсутністю слідів установки;
- акумулятори приймаються тільки в оригінальній упаковці;
- повернення мікросхем при відкритій упаковці НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ.
3. Товар, привезений "на замовлення", а також товар, у якого відсутня гарантія, поверненню не підлягає. У разі передпродажного браку товару, привезеного на замовлення, клієнту замовляється заміна. Повернення коштів відсутнє в даній ситуації.
4. Товари з Уцінкою не підлягають поверненню. Причину Уцінки можна дізнатися у менеджера перед відправленням замовлення.
5. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: на товарні групи «Акумулятори для ДБЖ», «Пам'ять», «SSD і HDD накопичувачі», «Кабелі та перехідники», «Кабелі живлення DC», «Процесори для ноутбуків», «Роз'єми живлення», « Роз'єми USB», «Витратні матеріали», «Мережеві кабелі живлення», «Термопрокладки», «Трафарети» умови повернення протягом 14 днів не поширюються. Повернення товарів з цих груп не проводиться!
6. Відправлення товару, що повертається, здійснюється ТІЛЬКИ через логістичну компанію "Нова Пошта".
7. Доставка товару в компанію DFI завжди здійснюється за рахунок клієнта.
8. Відправлення необхідно оформлювати ЛИШЕ на ті дані, які надсилає менеджер магазину в повідомленні.
9. Одержувач посилки завжди має бути зазначений ФОП, а не фізична особа, в іншому випадку представник компанії DFI не зможе отримати посилку.
10. Після отримання посилки товар тестується у сервісному центрі, оскільки товар був поза складом.
11. Тестування в сервісному центрі проходить у порядку черги і може зайняти 3-7 робочих днів.
12. Після висновку сервісного центру про працездатність, про відповідність серійного номера товару, що повертається, можливе повернення коштів або обмін товару на будь-який інший.
13. Повернення коштів відбувається шляхом заповнення проформи про повернення коштів згідно Закону України. Форму заяви надсилає менеджер магазину після того, як вже є висновок від сервісного центру.
13.2. Клієнтам, які співпрацюють з компанією DFI за партнерською системою, компенсація коштів здійснюється шляхом зарахування коштів на особистий баланс.