Дропшипінг від компаніі DFI

   Дропшипінг - це схема продажів, за якої Ви розміщуєте наш товар на торгових майданчиках або на своєму сайті. При надходженні замовлення Ви обробляєте його та оформляєте відправку на наші ресурси. При цьому збирання та відправлення посилки, а також прийом грошей у разі оформлення замовлення з послугою післяплати, ми робимо за вас. Таким чином Ви заробляєте різницю між ціною закупівлі та ціною продажу на кожному замовленні без утримання власного складу та логістичного відділу!



Як це працює?

Наш менеджер надає Вам унікальне посилання з xml-файлом для вивантаження товару на інтернет-майданчик, файл за посиланням буде регулярно оновлюватися щодня. При надходженні нового замовлення Ви зв'язуєтесь з кінцевим покупцем, погоджуєте з ним спосіб оплати та доставки, після чого можливі кілька варіантів:

1. Клієнт хоче купити товар із повною передоплатою. В даному випадку Ви можете надати йому свої реквізити або реквізити нашої компанії на оплату товару:


1.1. У разі надходження суми на Ваші реквізити оплата нашої компанії за замовлення необхідно здійснити у розмірі закупівельної вартості та залишок від оплати є Вашим доходом від замовлення. Після оплати Ви оформляєте замовлення на будь-якому з наших ресурсів (b2b, телеграм-бот, месенджер) і ми надсилаємо Ваше замовлення.


1.2. Якщо клієнт оплачує замовлення на наші реквізити, сума зараховується у повному розмірі на Ваш віртуальний баланс, а списання коштів за відправку товару відбувається за закупівельною ціною. Таким чином різниця залишається на віртуальному балансі, і Ви можете отримати свій прибуток зручним для вас способом, узгодженим з персональним менеджером. Після оплати Ви оформляєте замовлення на будь-якому з наших ресурсів (b2b, телеграм-бот, месенджер) і ми надсилаємо Ваше замовлення.


2. Клієнт хоче купити товар з оплатою при отриманні (накладений платіж). В даному випадку Ви оформляєте замовлення на будь-якому з наших ресурсів із зазначенням суми післяплати, яку кінцевий клієнт повинен сплатити при отриманні. При цьому за відправлення замовлення кошти з Вашого віртуального балансу списуються за закупівельною ціною, а сума післяплати після отримання посилки кінцевим клієнтом зараховується в повному розмірі. Таким чином різниця залишається на віртуальному балансі, і Ви можете отримати свій прибуток зручним для вас способом, узгодженим з персональним менеджером.


Чому Вам варто почати працювати з нами з дропшипінгу вже зараз:


- ми надаємо готовий прайс у форматі XML, який Ви можете завантажити на будь-який майданчик (prom.ua, rozetka, bigl.ua, newauction та ін). У прайсі завжди актуальна наявність, ціна на товар вже з націнкою, фотографії на весь асортимент без водяних знаків. При цьому сам прайс можна зберігати як у себе на платформі, так і у нас (немає необхідності орендувати хостинг для розміщення прайсу). Прайс оновлюється щодня, тому вся інформація в ньому актуальна і автоматично оновлюватиметься на торговому майданчику при виставленні необхідних параметрів оновлення;


- Вся логістика товару (комплектація,  пакування, доставка, отримання незабраних посилок) робиться нашими силами абсолютно безкоштовно. Вам не потрібно тримати свій склад товару, наймати  працівників на склад для пакування та доставки посилок у відділення перевізника;


- У нас доступна можливість відправки товару післяплатою, тому Вам немає необхідності відкривати СПД і нести додаткові витрати на ведення фінансового обліку. Це також ми робимо за Вас безкоштовно;


- Ви самі регулюєте свій прибуток. При імпорті товару на основні майданчики ви можете встановлювати відсоток націнки, який Ви хочете заробляти на замовленнях;


- для того, щоб почати працювати за системою дропшипінгу, Вам не потрібно мати стартовий капітал і робити будь-які вкладення;


 - ми надаємо оперативну та якісну технічну підтримку та допоможемо Вам швидко запустити продажі на основних торгових майданчиках, наші фахівці розкажуть про всі тонкощі роботи кожного інтернет-магазину;


- наша компанія надає персонального менеджера, який здійснює консультації щодо асортименту товару, а також супровід замовлень та іншу допомогу у продажах;


 - різні канали формування замовлень (B2B, месенджери, телеграм-бот), які доступні 24/7;


 - можливість відправлення замовлень від імені вашої компанії (Ви оформляєте товарно-транспортну накладну в особистому кабінеті, передає її нам, і ми здійснюємо відправку посилки по Вашій ТТН);


- можливість відправлення замовлень із документами від вашого імені (у посилці будуть чек та гарантійний талон, які виписані від імені Вашої компанії).


Для того, щоб Вам простіше було почати працювати з дропшипінгу з нашою компанією, ми підготували низку відповідей на найпоширеніші питання, що виникають при роботі з даною послугою.

 

1. Як зробити відправку по моїй ТТН?

На даний момент послуга відправки посилки по ТТН клієнта у нас реалізована через оформлення замовлення у телеграм-боті. Поки що по ТТН  клієнта можна відправити посилку тільки через перевізника Нова пошта. Для цього необхідно в кошику вибрати тип замовлення «Дропшипінг» та спосіб доставки «За моєю ТТН (НП)». Номер ТТН можна надати двома способами: прикріпити PDF-файл формату 100 на 100, який можна вивантажити з кабінету Нової пошти, або надати API-ключ Нової пошти з особистого кабінету та безпосередньо номер ТТН. Для створення ТТН в особистому кабінеті Нової пошти Вам буде надано файл із зазначенням ваги та розмірів усіх стандартних коробок, які компанія ІНТЕХ використовує під час відправлення. Рекомендується при створенні ТТН вказувати страховку, що дорівнює повній вартості замовлення, для того, щоб при втраті або пошкодженні посилки можна було компенсувати повну вартість товару шляхом написання претензії до перевізника.

Докладніше про роботу через телеграм-бот можна ознайомитись за посиланням: https://dfi.ua/faq-telegram-bot.html 

Зверніть увагу, що при відправці посилки по Вашій ТТН, Вам необхідно буде самостійно відстежувати отримання посилок кінцевими клієнтами та оформляти повернення посилок, які клієнти не забрали з відділення перевізника з тих чи інших причин.


2. Що робити, якщо клієнт каже, що при отриманні посилки виявив пошкоджений товар?

У такому випадку клієнту обов'язково необхідно зробити фото коробки та товару всередині, щоб було видно пошкодження упаковки та безпосередньо вмісту. Після цього також потрібно заповнити акт про відмову від посилки через пошкодження. Цей акт буде використано при оформленні претензії до перевізника з метою компенсації вартості за страховкою. Обов'язкові пункти, які необхідно заповнити в акті, щоб максимально збільшити шанси задоволення претензії:

- якщо акт заповнюється у відділенні «Нової пошти», то у графі «Місце пошкодження відправлення та пакування збігаються» необхідно поставити галочку «Так»;

- у графі «Спеціальне маркування «Обережно, крихке!» поставити галочку "Так";

- необхідно вказати наявність упаковки, та зазначити, що стан її новий, а також вказати, що в упаковці є коробка та повітряно-пухирчаста плівка.

Якщо замовлення було відправлено від імені нашої компанії, то фотографії пошкодженого посилки та заповненого акта необхідно переслати Вашому персональному менеджеру для того, щоб наш відділ логістики міг направити претензію з метою компенсації вартості товару перевізнику. Якщо замовлення було відправлено від імені Вашої компанії, тобто за Вашою ТТН, то претензію необхідно буде оформити Вам. Допомогу в оформленні претензії може надати спеціаліст.

Дуже важливо повідомляти клієнта про те, що необхідно перевіряти цілісність товару відразу при отриманні у відділенні. Якщо пошкодження виявлено клієнтом не у  відділенні, а після отримання посилки, то перевізник не приймає більше ніяких претензій з даної посилці.

Докладніше про дії при отриманні пошкодженої посилки можна ознайомитись за посиланням: https://dfi.ua/instruktsija-dejstvij-pri-poluchenii-povrezhdennoj-posylki/ 


3. Як я можу отримати різницю між ціною купівлі та продажу?

Система взаєморозрахунків вибудовується індивідуально для кожного клієнта. На початку співпраці створюється віртуальний баланс, на якому будуть відображені усі фінансові операції між Вами та нашою компанією. Прибуток від продажу можна отримувати на зазначені Вами реквізити, забирати товаром (тобто не оплачувати частину відправок на націнки на інших замовленнях) або іншим зручним Вам способом, узгодженим з Вашим персональним менеджером. Актуальний стан балансу Ви можете переглянути на порталі B2B, у телеграм-боті або запросити у Вашого персонального менеджера.


4. Як відстежувати, які посилки з післяплатою вже були отримані, а які – ні?

У докладному розвантаженні балансу взаєморозрахунків посилки, надіслані післяплатою, мають позначку «Накладка» і номер ТТН. Якщо по даній відправці накладений платіж вже був отриманий і зарахований на баланс, рядок даної відправки буде пофарбований в зелений колір. Якщо кошти на замовлення ще не були отримані, рядок буде пофарбований у жовтий колір.

Зверніть увагу, що у випадку, якщо кінцевий клієнт не забирає посилку, відправлену від нашого імені, протягом семи днів, ця посилка буде автоматично повернена перевізником на відділення-відправник, після чого ми заберемо її з відділення для повернення на склад. У такому разі вартість доставки в обидві сторони буде списана з Вашого балансу. Найчастіше кінцеві клієнти не забирають посилки, оформлені післяплатою, а не оплачені по повній передоплаті, тому рекомендується для мінімізування ризиків при відправленні післяплатою брати з клієнта передоплату в розмірі 100 грн, щоб у разі неотримання клієнтом посилки, дана сума пішла на погашення доставки повернутої посилки. За такої схеми роботи кінцева сума післяплати повинна бути зменшена на 100 грн, які клієнт сплатив як передоплату.


5. Які документи можна вкласти у посилку?

При оформленні замовлення через телеграм-бот у нас реалізована послуга вкладення супровідних документів разом із товаром, а саме – чека та гарантійного талону. За замовчуванням для всіх клієнтів налаштований однаковий формат документів (приклад Ви можете запросити у персонального менеджера), однак ми маємо можливість змінювати шаблон документів індивідуально під Вашу компанію, із зазначенням Вашого імені, логотипу, контактних даних. Щоб встановити індивідуальний шаблон супровідних документів, надайте Вашому персональному менеджеру приклад таких документів у форматі pdf або docx.


6. Чи можна надсилати посилки на поштомати?

Так, у нас реалізована послуга надсилання посилок на поштомати Нової пошти. Для цього необхідно дотримуватися таких обмежень, встановлених перевізником:

- габарити посилки не повинні перевищувати наступні розміри: ширина – 40см, висота – 60см, довжина – 30см;

- вага посилки не повинна перевищувати 20кг;

- максимальне страхування при оформленні на поштомат - 6000 грн;

- на поштомат можна надіслати посилку з післяплатою та/або з оплатою доставки одержувачем, але оплатити можна буде таку посилку тільки за допомогою мобільного додатка і тільки перед відкриттям  поштового бокса, готівкою оплатити посилку не можна буде.

Також при надсиланні на поштомат Нової пошти необхідно враховувати наступні нюанси:

- посилка на поштоматі лежить 3 дні (з урахуванням дня прибуття в бокс поштомату), після цього клієнту прийде смс-повідомлення про те, що посилка направлена ​​до найближчого відділення;

- у разі виявлення пошкодженої посилки або у разі відмови від посилки необхідно зв'язатися з кол-центром Нової пошти за телефоном 0800500609 та зафіксувати факт пошкодження чи відмови оператор кол-центру повідомить подальші дії;

- якщо клієнт випадково закрив комірку, а посилка залишилася всередині, необхідно натиснути "відкрити повторно" у мобільному додатку; якщо все одно не вдалося, потрібно звернутися в контакт-центр за номером 0800500609 або написати в службу підтримки в Viber.

7. Чи можна встановити свій логотип на фото?

Активація функції Водяний знак на Prom.ua:

- зайти до особистого кабінету на Prom.ua;
- у бічному меню знайти вкладку Управління сайтом;
- вибрати Основні налаштування;
- у вікні відзначити пункт Водяний знак на картинках і натиснути кнопку Зберегти зміни.



За детальною інформацією звертайтесь до Вашого менеджера

або в телеграм - @Dfi_support_odessa



Написати відгук

Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Популярні статті
Як збільшити термін зберігання посилки через кабінет "Нової пошти"
Як збільшити термін зберігання посилки через кабінет "Нової пошти".1.Вставляємо  ТТН на  сайті  Новой  пошти і  натискаємо  кнопку  Пошук.2.Натискаємо  на&nb..
4744
Дропшипінг від компаніі DFI
   Дропшипінг - це схема продажів, за якої Ви розміщуєте наш товар на торгових майданчиках або на своєму сайті. При надходженні замовлення Ви обробляєте його та оформляєте відправку на ..
2913
Засвіти екрану та їх причини
Засвіт  виникає на екрані під час перегляду темного зображення в умовах низького освітлення та проявляється у вигляді ділянок світла на краях чи кутах дисплея. Найкраще дані засвіти видно на те..
1677
Як підібрати матрицю до ноутбука?
Як підібрати аналог або сумісну матрицю для ноутбука?У даній статті ми опишемо процес пошуку сумісної матриці для точного підбору аналога. Якщо після прочитування цієї статті у вас залишуться сумніві ..
1626