Інструкція дій при отриманні пошкодженої посилки
Для того, щоб підвищити шанси компенсації вартості товару перевізниками у разі пошкодження посилок у процесі перевезення, пропонуємо Вашій увазі список інструкцій та рекомендацій щодо дій при отриманні вантажу.
1. Компанія-перевізник здійснює компенсацію за страховою вартістю, тому при відправленні товару компанія DFI вказує страховку у розмірі повної вартості товару (тільки у випадках, коли клієнт-одержувач не вказав, яку конкретно страховку потрібно поставити на його відправлення). Претензію щодо компенсації коштів заповнює та подає компанія-відправник та у разі задоволення претензії вартість страховки повертається компанії-відправнику на рахунок. Після цього вартість страхування компенсується безпосередньо клієнту.
2. Посилання необхідно перевіряти у відділенні. Навіть незначні на перший погляд вм'ятини на коробці можуть бути наслідком удару і товар усередині може бути пошкоджений. Обов'язково відкривайте посилку при отриманні на відділенні та перевіряйте товар усередині, особливо це стосується крихкого товару (матриці, модулі для смартфонів).
3. У разі, якщо при отриманні посилки клієнт виявляє пошкоджений товар, обов'язково необхідно скласти акт про те, що посилка пошкоджена. Без оформленого при отриманні посилки акта шанси задоволення претензії по компенсації знижуються! Також необхідно обов'язково зробити фото коробки та товару, щоб було видно місце удару та/або пошкодження упаковки та товару. Фото потрібно надіслати менеджеру, у якого проводилося замовлення. У випадку, якщо у клієнта при собі відсутній контактний номер менеджера, можна зателефонувати за номером, вказаним у товарно-транспортній накладній.
4. При заповненні акта про пошкодження товару обов'язково слід зазначити:
- якщо акт заповнюється у відділенні «Нової пошти, то у графі «Місце пошкодження відправлення та упаковки збігаються:» необхідно поставити галочку «Так»; у відділенні «Justin» галочку потрібно поставити у графі «Пошкоджено упаковку ТА вміст відправлення» (це найважливіший момент);
- у графі «Спеціальне маркування «обережно, крихке!»: поставити галочку «Так»;
- необхідно вказати наявність упаковки, та зазначити, що стан її новий, а також вказати, що в упаковці є коробка та повітряно-пухирчаста плівка.
Приклад правильно заповненого акта на підставі акта від "Нової пошти":
5. Перед тим, як підписати акт, необхідно перевірити правильність його заповнення і лише після цього поставити свій підпис. Не підписуйте акт, якщо його оформлено неправильно! У разі відмови операторів у правильному заповненні акта необхідно звернутись на гарячу лінію нової пошти для фіксації скарги на відділення.
За яких умов компанія-перевізник може відмовити у компенсації вимог щодо претензії?
1. У разі пошкодження або недостачі всередині відправлення, відмовити у компенсації можуть, якщо:
-Акт приймання-передачі оформлений над момент отримання відправлення;
-Претензія оформлена без акта приймання-передачі.
2. Якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка тіла. Ситуація може статися у випадку, якщо посилка ненадійно упакована всередині і, як наслідок, вона пошкодилася у процесі транспортування.
3. У разі, якщо відправлення є цілим, але пошкоджено упаковку. Упаковка використовується для захисту відправлень.
4. У разі вимог відшкодування моральної шкоди.
5. В інших випадках.
ВАЖЛИВО! Зверніть увагу! Якщо посилка з пошкодженим вантажем забрана з відділення перевізника, то компанія DFI не здійснює компенсацію за товар та/або за доставку цієї посилки.
Компенсація провадиться тільки у разі складання одержувачем акта про відмову від отримання (приклад акта надано вище) та подальше задоволення претензії.