Послуга "Легке повернення"
Шановний партнер!
Компанія "Нова пошта" запускає послугу "Легке повернення".
Послуга створена для того, щоб клієнт на протязі 14 днів з моменту отримання посилки міг повернути товар відправнику з безкоштовною доставкою. Поширюється на повернення посилки вагою до 30 кг.
Оформити цю послугу можна лише через онлайн-кабінет або мобільний додаток "Нової пошти".
Перед тим, як оформити посилку, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО повідомити менеджера про можливе повернення, вказати номер гарантійного талона та серійний номер товару, що повертається, з причиною повернення.
Детальніше про умови:
- З дня отримання посилки не пройшло 14 днів.
- ТТН НЕ занесена в Архів у додатку "Нової пошти".
- Ви можете скористатися послугою "Легке повернення" у випадках відправки товару до нашого сервісного центру на повернення або на гарантійне обслуговування. Зверніть увагу, що наступні товарні групи не підлягають поверненню: «Кабелі та перехідники», «Кабелі живлення DC», «Процесори для ноутбуків», якщо на них не надається гарантія, «Роз'єми живлення», « Роз'єми USB», «Витратні матеріали», «Мережеві кабелі живлення», «Термопрокладки», «Трафарети».
- Посилка була отримана на "Новій пошті". Якщо відправка була оформлена через іншу логістичну компанію, дана послуга повернення через "Нову пошту" не діє.
ІНСТРУКЦІЯ ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ
Пункт 1. Зайти у додаток "Нової пошти" з номера, на який було відправлено замовлення, яке Ви хочете повернути. Впевніться що Ви не відправили до цього посилку в "Архів" та від дати отримання не пройшло 14 діб.
Пункт 2. Вибрати ТТН, по котрій Ви отримували замовлення, яке хочете повернути. Натискаєте, щоб відкрилася інформація по ТТН.
Пункт 3. Внизу в розділі " Керування посилкою" Вам потрібно натиснути " Легке повернення".
Пункт 4. Вибрати причину повернення із запропонованих "Новою поштою".
Пункт 5. Нова пошта сформує ТТН. Запишіть її. Її Ви маєте передати менеджеру магазину. А також продиктувати оператору "Нової пошти", коли принесете посилку на відділення.