ПРАВИЛА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЙНОЇ ПIДТРИМКИ ПРИ КУПІВЛІ ТОВАРУ НА DFI.UA



Компанія "DFI" зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів, проданих покупцеві. Згідно гарантійним зобов'язанням, сервісний центр (СЦ) компанії "DFI" зобов'язується прийняти та забезпечити тестування  товару, що підлягає гарантійному обслуговуванню. Якщо тестування покаже, що товар несправний з вини виробника, СЦ зобов'язується забезпечити ремонт товару і його повернення клієнту (доставка клієнту здійснюється за рахунок клієнта) в працездатному стані. Якщо товар не є ремонтнопридатним, СЦ зобов'язується замінити товар на еквівалентний. При відсутності на складі необхідного виробу - на аналогічний за параметрами або інший, з урахуванням різниці у вартості на момент заміни.


Гарантійні умови:


1. Виріб поставляється  безпосередньо покупцеві, про що свідчать відповідні документи (товарний чек, гарантійний талон та iнше.)

2. Серійний номер виробу є в базі даних нашої компанії, при цьому термін гарантії ще не закінчився.

3. Виріб надається в оригінальній заводській упаковці і повнiй комплектації (інструкції, антистатична упаковка, кабелi живлення, захисні плівки, інше), з докладним зазначенням характеру і виявленням несправності. При описі «плаваючої» несправності, повинні бути вказані умови, при яких можливо відтворити несправність. Описи несправності, які звучать як: "глючить, не працює, помер" не розглядаються як об'єктивні. Якщо несправність вказана загальними фразами, то такий виріб буде протестовано на включення, і при відсутності ознак несправності повернено клієнту. Несправності, які не вказані в RMA по здачі обладнання, розглядатися не будуть!

4. На виробі не порушені пломби, стікери нашої компанії і фірмові знаки виробника, відсутні сліди переклеювання, сторонні наклейки, написи.

5. Виріб експлуатувався  при нормальних кліматичних умовах, дотримувалися правила експлуатації, викладені в документації виробника виробу.

6. Гарантійне обслуговування несправного товару здійснюється тільки на території сервісного центру. Доставка в СЦ і назад здійснюється силами і за рахунок клієнта.

7. Компанія "DFI" зобов'язується безкоштовно відремонтувати елемент несправного обладнання без погіршення експлуатаційних характеристик. Термін гарантійного обслуговування визначається ступенем складності несправності і може становити від 1 до 14 календарних днів з моменту надходження обладнання в СЦ.

8. Виконавець ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які збитки, заподіяні клієнту виникненням несправності проданого обладнання, включаючи всі без винятку випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, інших матеріальних втрат, пов'язаних з використанням або неможливістю використання відремонтованого обладнання , за втрату даних або програмного забезпечення, що сталася з причини виникнення несправності, або є наслідком діагностики або ремонту обладнання.

9. Якщо виробником передбачений ремонт зданого виробу або заміна на такий же відремонтований, то після виконання ремонту проводиться або повернення зданого відремонтованого виробу або заміна на такий ж відремонтований, і гарантія на такий виріб є остаточною.

10. Гарантійність  виробу визначається інженером СЦ після прийому його в СЦ і при більш детальному огляді.

11. Якщо в результаті перевірки зданого на гарантійне обслуговування виробу з'ясовується, що заявлений дефект не свідчить про несправність, і виник в результаті неправильної експлуатації виробу, то СЦ має право вимагати від покупця відшкодування витрат по тестуванню такого обладнання.

12. При відсутності повної комплектації виробу взаєморозрахунки будуть проводитися з розрахунку 70% від продажної вартості товару на момент взаєморозрахунків.

13. На групи: «термопрокладки», «мережеві кабеля живлення», «трафарети», «витратні матеріали», «роз'єми USB», «петлі», «кабеля живлення DC», гарантія не поширюється. Товари з даних груп продаються без гарантії!

14. Гарантія на зміну ємності акумуляторних батарей не поширюється.

15. Гарантія не поширюється на зміну ємності та вихід з ладу акумуляторної батареї, встановленої в генераторі.

16. При оптовій купівлі однієї моделі (5 і більше штук) матриць, до 20% включно допускаються з одним битим пікселем. Матриці, які потрапляють в допустимі 20%, не можуть бути повернуті, обмінені. При оптовій купівлі матриць однієї моделі повернення їх неможливе (як частково, так і повністю). При покупці матриць 1-4 штук включно, повернення протягом 14 днів можливе за умови повернення всієї партії, яка була куплена.

17. Матрица з двома і більше пікселями може бути замінена на протязі 14 днів з дня відвантаження з нашого складу. Через 14 днів з дня відвантаження, гарантія на пікселі НЕ поширюється незалежно від їх (пікселів) кількості.

18.При покупці будь-якої матриці в кількості 1шт. можлива заміна при наявності пікселів протягом 14 днів з дня відвантаження з нашого складу. При купівлі будь-якої матриці в кількості 2-4 шт. -допускається наявність однієї матриці з одним пікселем.

19. Всі послуги вантажоперевізників щодо  відправки матриць з пікселями оплачує покупець (в обидві сторони).

20. Будь-яка додаткова інформація стосовно несправності виробу, що повертається (фото / відео та ін.) обов'язково повинна бути завантажена на сторонній ресурс (Youtube, Google Docs), а посилання на ці дод.матеріали вказані в полі «Несправність»



Порушення умов гарантії




Виконавець не несе гарантійні зобов'язання і не здійснює безкоштовне сервісне обслуговування виробу в наступних випадках:

 

    • наявність будь-яких механічних пошкоджень виробу;
    • наявність слідів впливу рідини на виріб, слідів окислення елементів або доріжок, слідів несанкціонованого втручання, комах або слідів їх присутності;
    • наявність термічних ушкоджень виробу, його електричних ланцюгів, мікросхем, що згоріли, наслідки "гарячого" підключення;
    • відсутність окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, які є невід'ємними частинами виробу;
    • відсутність або пошкодження на виробі маркувань (назва моделі, серійного номеру, гарантійних стікерів, номера партії  та ін.);
    • пошкодження, викликане стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа і т.д.), побутовими факторами (підвищена вологість, запиленість, агресивне навколишнє середовище та ін.);
    • пошкодження, викликане невідповідністю Госстандартам параметрів мереж електроживлення, кабельних мереж і телекомунікацій, при експлуатації обладнання в мережі з відсутністю єдиного контуру заземлення;
    • порушень правил транспортування, завантаження / розвантаження і встановлення обладнання;
    • спроби ремонту або розтину виробу самостійно або третіми особами;
    • несанкціонованої модифікації;
    • ушкоджень, викликаних використанням нестандартних (неоригінальних) запчастин  / або витратних матеріалів, засобів для чищення;
    • наявність подряпин, відколів, вм'ятин на корпусах тендітних виробів, що вимагають дбайливого використання, які можуть бути витлумачені як сліди механічного пошкодження;

    Обмежена Гарантія

    А. Мікросхеми

    1а. Термін гарантії на всі мікросхеми, вартість яких 25 $ та більше, що продані в компанії DFI, становить 1 місяць з дня відвантаження товару зі складу компанії DFI.

    2а. Термін гарантії на всі мікросхеми, вартість яких менше 25 $, не надається.

    3а. Гарантійні умови поширюються на мікросхеми тільки при строгому дотриманні правил: пайки / посадки і сушки, відповідно до стандарту J-STD-033B.

    4а. Гарантійні умови на КЗ (коротке замикання) надаються ТІЛЬКИ на мікросхеми, які не встановлювалися / НЕ паялись. Мікросхеми, з КЗ, які були встановлені (паяились) в гарантійне обслуговування не приймаються.

    5а. Компанія DFI не проводить повернення мікросхем при розкритій  упаковці мікросхеми.

    6а. Для обслуговування мікросхеми за гарантією обов'язковою умовою є заповнення RMA форми (менеджер магазину надає шаблон форми за запитом). Без заповненої або заповненої частково RMA форми гарантійне звернення НЕ РОЗГЛЯДАЄТЬСЯ!

    7а. Мікросхеми з будь-якими механічними пошкодженнями на гарантійне обслуговування не приймаються.

    8. Зверніть увагу, так як виробник і продавець не можуть  гарантувати дотримання допустимого рівня вологості середовища, в якому транспортується продукція, ми пильно рекомендуємо проводити «сушку» мікросхем перед  установкою. Рекомендований режим сушіння - 24 години при температурі 110 градусів. Продавець не несе відповідальності за недотримання даного правила.

    9. При виявленні на мікросхемах: мікротріщин, здуття (будь-яких - як з боку кристалу, так і зі зворотнього), відколів, пухирів, сильних змін кольору  чіпа або кристала, в гарантійному обслуговуванні однозначно буде відмовлено.


    Якщо у вас виникли сумніви в мікросхемі, не встановлюйте її, а попередньо зв'яжіться з сервісним центром нашої компанії.


    Б. Тачскріни, матриці та  модулі (тачскрін+матриця)

    (Для смартфонів та  планшетів)


    1б. При установці матриці, тачскріну або модуля в сервісному центрі DFI надається гарантія 1 місяць.

    2б. При самостійній установці надається лише гарантія на перевірку та складає 14 днів від дня відвантаження зі складу нашої компанії. При перевірці НЕ ЗНІМАЙТЕ захисні плівки та НЕ ПРИКЛЕЮЙТЕ тачскрін, модуль (для перевірки достатньо підключити до роз'єму пристрою). За порушення умов перевірки працездатності тачскріну гарантія на перевірку не надається!

    3б. Гарантійне обслуговування товару з групи "Тачскріни для китайських планшетів" здійснюється тільки при здачі у сервісний центр нашої компанії тачскріну разом з пристроєм, на який він встановлюється. Окремо зданий / відправлений тачскрін не приймається.



    В. Безкорпусні матриці


    1в. Безкорпусні матриці (надтонкі) - матриці, товщина яких менше 3 мм. У даних матриць плата управління зазвичай підключена гнучкими шлейфами.

    2в. При самостійному встановленні надається тільки гарантія на перевірку і становить 14 днів з дня відвантаження зі складу нашої компанії. При перевірці НЕ ЗНІМАЙТЕ захисні плівки та НЕ ПРИКЛЕЮЙТЕ матрицю (для перевірки достатньо підключити матрицю  до шлейфу пристрою). При порушенні умов перевірки працездатності матриці гарантія на перевірку не надається!

    3в. При встановленні безкорпусної матриці у сервісному центрі нашої компанії надається додаткова гарантія 3 місяці.


    ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: Матриці дуже крихкі! При транспортуванні даного виду матриць, необхідно враховувати особливості конструкції і використовувати тверду підкладку як для матриць, так і для шлейфів..




    Порядок повернень товарів



    Компанія DFI передбачає повернення товару протягом 14 днів з дня відвантаження зі складу компанії.



    1. При необхідності повернення необхідно звернутися до менеджера компанії DFI із зазначенням найменування пристрою, дати покупки та серійного номера.


    1. Повернення товару можливе при дотриманні наступних умов:

          

      • з моменту відвантаження товару з нашого складу не пройшло 14 днів (14 днів обчислюються з моменту списання відвантажувальної накладної домоменту повернення товару в СЦ DFI (фізичного попадання в сервісний центр компанії DFI). 

      • товар НЕ був у використанні і має товарний вигляд;

      • комплектація товару відповідає комплектації на момент відвантаження (наявність захисних плівок, оригінальних упаковок та ін.);

      • доставка товару в компанію DFI завжди здійснюється за рахунок клієнта

    1. Товар, привезений "під замовлення", а також товар, у якого відсутня гарантія, поверненню не підлягає. У разі передпродажного браку товару, привезеного під замовлення, клієнту замовляється заміна. Повернення грошових коштів не проводиться.

     

    1. Рішення про повернення товару приймається протягом 1-2 днів з моменту прийому товару.


    1. Компенсація грошових коштів за товар, що повертається, проводиться шляхом зарахування грошових коштів на поточний баланс клієнта з розрахунку продажної вартості даного товару на поточну дату.


    1. Зверніть Увагу на товарні групи: «Акумулятори для ДБЖ», «Пам'ять», «SSD і HDD накопичувачі», «кабеля і перехідники», «кабеля живлення DC», «процесори для ноутбуків», «роз'єми живлення», «роз'єми USB», «витратні матеріали», «мережеві кабелі живлення »,« термопрокладки »,« трафарети », умова повернення протягом 14 днів не поширюються. Повернення товарів з даних груп не проводиться !

    З усіх питань, що стосуються загальних питань, гарантійної підтримки і технічним консультаціям, необхідно звертатися

    м. Одеса, вул. Успенська 101, сервісний центр «DFI», тел: 38 (048) 777-45-27, e-mail: [email protected]